• تاریخ انتشار : 1403/01/31 - 13:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 391
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بزرگترین رویداد علمی بیمارستان فارابی با عنوان تصمیم گیری در جراحی های چشم برگزار خواهد شد

بیست و نهمین سمینار سالیانه فارابی با حضور چشم پزشکان سراسر کشور در گروه های قرنیه، شبکیه، استرابیسم، اربیت و اکولوپلاستی، گلوکوم و اورژانس از 5 تا 7 اردیبهشت 1403 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

بیست و نهمین سمینار سالیانه فارابی از 5 تا 7 اردیبهشت 1403 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، بزرگترین رویداد علمی این بیمارستان با عنوان « تصمیم گیری در جراحی‌های چشم» کمتر از یک هفته دیگر در هتل المپیک تهران برگزار خواهد.
این سمینار سه روزه از ۵ تا ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و در آن چشم پزشکان سراسر کشور در گروه‌های قرنیه، شبکیه، استرابیسم، اربیت و اکولوپلاستی، گلوکوم و اورژانس آخرین دستاوردهای علمی در زمینه جراحی‌های چشم را در قالب سمپوزیوم و کارگاه‌های متنوع با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت.  
همچنین مانند سال‌های گذشته و همزمان با این سمینار، چهاردهمین سمینار چشم پزشکی ترجمانی، هشتمین سمینار گروه اپتومتری بیمارستان فارابی و چهاردهمین سمینار پرستاری چشم فارابی نیز در همان محل برگزار خواهد شد.
از دیگر برنامه‌های جانبی بیست و نهمین سمینار سالیانه فارابی می‌توان به جشنواره فیلم و طرح موارد جالب اشاره کرد که با ارسال فیلم و موارد منحصر به فرد در زمینه چشم پزشکی توسط چشم پزشکان و معرفی فیلم‌های برتر همراه خواهد بود.
علاقه مندان به ثبت نام و دریافت امتیاز بازآموزی ابتدا باید با مراجعه به سامانه آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور به نشانی ircme.ir اقدام به ثبت نام کرده و سپس با مراجعه به سایت بیست و نهمین سمینار سالیانه فارابی به نشانی fham.ir ثبت نام خود را برای حضور در این سمینار قطعی کنند.

 

  • گروه خبری : سمینارها و جشنواره,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 263565
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

بیست و نهمین سمینار سالیانه فارابی از 5 تا 7 اردیبهشت 1403 در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد چهاردهمین سمینار چشم پزشکی ترجمانی هشتمین سمینار گروه اپتومتری بیمارستان فارابی چهاردهمین سمینار پرستاری چشم فارابی جشنواره فیلم و طرح موارد جالب بیست و نهمین سمینار سالیانه فارابی